Zasady dostępu do dokumentów organów Gminy Sulechów
Zasady dostępu do dokumentów organów Gminy Sulechów
§ 123.
Zgodnie w Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej udostępnianiu podlega informacja o "prowadzonych rejestrach, ewidencjach, archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych" (art. 6 ust. 1 pkt 3 lit f)
Zgodnie ze Statutem Gminy Sulechów:
Dokumenty wynikające z wykonywania zadań publicznych przez organy Gminy Sulechów udostępniane są:
- na stronach Biuletynu Informacji Publicznej,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego,
- do wglądu w siedzibie organów gminy.
§ 123.
Informacje o terminach sesji Rady i posiedzeń Komisji dostępne są na tablicy ogłoszeń w Urzędzie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 125.
- Udostępnianie dokumentów, do wglądu w Urzędzie Miejskim odbywa się w godzinach pracy Urzędu, w miejscu pracy i w obecności pracowników merytorycznych komórek organizacyjnych Urzędu.
- Przeglądanie dokumenty nie mogą być wynoszone poza miejsce, w których następuje ich udostępnienie.
- Korzystający z dokumentów może w szczególności sporządzać z nich notatki i odpisy, fotografować i skanować własnym sprzętem.
Informacja wytworzona przez:
Danuta Jurzak , w dniu: 12‑07‑2005 08:43:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dorota Witkowska
email: dwitkowska@finn.pl tel.:(42) 684 98 91 fax: (42) 684 98 92 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
email: dwitkowska@finn.pl tel.:(42) 684 98 91 fax: (42) 684 98 92 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
31‑12‑2018 12:20:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|