Wniosek lub żądanie zapewnienia dostępności
Aby złożyć wniosek lub żądanie zapewnienia dostępności możesz skorzystać z gotowego wzoru, który jest zamieszczony na końcu tej strony. Jeśli wolisz napisać samodzielnie pamiętaj, aby Twój wniosek lub żądanie zawierało wszystkie ważne informacje:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
- Rodzaj bariery (jeśli to możliwe - opisz krótko problem lub wstaw link
z materiałem, który jest niedostępny cyfrowo) - Napisz w jaki sposób mamy się z Tobą kontaktować (podaj adres do korespondencji, numer telefonu lub adres mailowy)
- Napisz jaki sposób zapewnienia dostępności będzie dla Ciebie najlepszy (jeżeli dotyczy).
W jaki sposób złożyć wniosek lub żądanie?
Wniosek lub żądanie możesz złożyć:
- pocztą tradycyjną, na adres: Urząd Miejski Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów
- mailem na adres: dostepnosc@sulechow.pl
- telefonicznie, dzwoniąc pod numer 683851100
- ePUAPem
Podstawa prawna
- Artykuł 6, punkt 1 lub 3 oraz artykuł 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - Artykuł 18 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych