Koordynator ds. dostępności


Agnieszka Celmer – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim Sulechów


Kontakt:

Urząd Miejski Sulechów
Plan Ratuszowy 6
66-100Sulechów
tel. +48 68 385 1129
E-mail: a.celmer@sulechow.pl



Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski Sulechów,
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie
    z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  3. monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  4. zwoływanie i prowadzenie posiedzeń zespołu,
  5. kierowanie pracami zespołu,
  6. ustalanie harmonogramu prac zespołu, z uwzględnieniem wniosków zgłaszanych przez członków zespołu,
  7. przedstawianie Burmistrzowi Sulechowa informacji o wynikach prac zespołu,
    o których mowa w § 2 ust. 5 oraz raportu, o którym mowa w ust. 3.
Informacja wytworzona przez:
Robert Bodnar
email: R.Bodnar@sulechow.pl tel.:informatyk: 68 385 11 42, fax: do urzędu: 68 385 46 86
, w dniu:  29‑09‑2020 08:29:47
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Robert Bodnar
email: R.Bodnar@sulechow.pl tel.:informatyk: 68 385 11 42, fax: do urzędu: 68 385 46 86
, w dniu:  29‑09‑2020 08:29:47
Data ostatniej aktualizacji:
27‑05‑2024 10:54:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie