KOMUNIKAT PRZEWODNICZĄCEGO RADY MIEJSKIEJ W SULECHOWIE
Komunikat
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Sulechowie w sprawie przedstawienia przez Burmistrza Sulechowa raportu o stanie Gminy Sulechów za 2019 rok oraz zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Na sesji Rady Miejskiej która odbędzie się w dniu 21 lipca 2020 r. o godz. 10.00 w trybie on line, Burmistrz Sulechowa przedstawi raport o stanie Gminy Sulechów, zawierający podsumowanie działalności Burmistrza Sulechowa w 2019 roku, w szczególności realizację polityki społeczno-gospodarczej, programów i strategii.
Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata, w której oprócz radnych, (zgodnie z art. 28aa ust. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.), udział może wziąć maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Sulechów. Po zakończonej debacie nad raportem, Rada Miejska przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Sulechowa wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy, musi złożyć Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Sulechowie pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis, poparte podpisami co najmniej podpisami 50 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie (art.28aa ust.7 pkt.2 ww. ustawy). Zgłoszenie takie należy złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który została zwołana sesja - a więc do dnia 20 lipca 2020 r. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu wg. kolejności otrzymanych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej zgłoszeń.
Zgłoszenia mieszkańców Gminy Sulechów do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, przyjmowane będą do dnia 20 lipca 2020 r. w godzinach pracy urzędu, w Biurze Obsługi Interesanta - parter urzędu oraz w Biurze Rady Miejskiej, pokój nr 207 A II piętro Urzędu Miejskiego.
Wzór zgłoszenia do udziału w debacie dostępny jest w Biurze Rady Miejskiej lub na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Sulechów.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Sulechowie
/-/ Radosław Murkowski